fredag 25 januari 2013

Hej härliga fredag

Tjing ! Man har märkt det på jobbet idag, att det är fredag alltså...många är lite extra glada och fnittriga, en härlig fredags feeling helt enkelt. Själv slutade jag tidigare för min lilla mamma ville absolut ha med mig till Jönköping på en shoppingrunda *host* eller va det tvärtom hehe. Vi började med Ikea där det blev lite bra-att-ha-saker sen gick vi loss på inredning-och klädaffärer. Några fina vita krukor fick följa med hem plus lite kläder. Är verkligen i stort behov av kläder just nu och skulle behövt ha med mig mycket mycket mera hem, men men... Nu ska jag ta på mig massor av varma kläder och åka till ishallen och kolla så att Eric sköter sig som domare ;) Ha en fin kväll. Kram Pia
Tröjor från Vero Moda, byxor från Esprit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar