tisdag 9 april 2013

27 kvadrat

Tjing !

Japp, så är det...vi har en stor skön balkong på 27 kvadrat. Som just nu ser hemsk ut !!! Jag längtar verkligen till att ta tag i den. Golvet måste skuras och lackas, möbler ska slipas och oljas in, blommor ska planteras, ljuslyktor och lite annat ska fram. Ska visst bli lite varmare i helgen, så det kanske kan bli helgens projekt. Här ska lull-lullas :)

Usch, kan nästan inte med och visa vår hemska balkong, som har fått mycket stryk i vinter, men jag gör det ändå....

 
 
Snart börjar "Patrik möter på" tv, och i kväll möter han Lisa Nordén, får vi inte missa.
 
Ha en fin kväll !
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Oj, där får du det mysigt i sommar! :) Hur är solläget?
    Ha en fin dag!
    Kram Frida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sol hela dagen, men tyvärr ingen kvällsol, men man kan ju inte få allt ;) Ha det bra Frida.
      Kram Pia

      Radera
  2. Hej
    Kul att du kikade in hos mig så jag hittade till dig! Härligt med en så stor balkong! Själv längtar jag efter en altan eller i allafall ett altangolv att kliva ut på och dricka morgonteet :)
    Må så gott
    Marie

    SvaraRadera
  3. Härligt med altan... vi tänker bygga en i år! Jag är säker på att det kommer att bli kanon efter lite lull-lullande!

    SvaraRadera