fredag 24 maj 2013

Äntligen

Tjing !
 
Tjohoo, då var det fredag igen, härligt. Håller på och packar in i husvagnen, i morgon drar vi till Västerås. Eric ska köra sin första triathlontävling för säsongen på söndag, ska bli sååå kul !
Och i morgon gör vi stan och Tullhuset så klart :)
 
Ja, jag säger bara äntligen, har väntat i flera månader på dessa sköningar, men idag fick jag ett sms att jag hade ett paket att hämta. Att man kan bli så lycklig över några kuddar, haha :)
 

Kommer från Perlanliving

Ha en mysig fredag  
Vi ska på en release ikväll, ska bli jätte kul, mer om det sen.

Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Jättefina kuddar, de förstår jag att du längtat efter :-) Hoppas det går bra på helgens tävling här i "mina kvarter" :-)
    Kram och ha det så skoj på releasen.

    SvaraRadera
  2. Superfina kuddar, värda att vänta på. Ha en skön helg i Västerås o lycka till i tävlingen E. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Snygga! Hoppas att ni har haft en fin helg!

    Kram Anna

    SvaraRadera