torsdag 2 maj 2013

När man måste shoppa

Tjing !
 
Den har visat sig även idag, visst är det härligt, ja jag pratar om det stora samtalsämnet SOLEN, men tyvärr inte så varmt än....men väntar man på något gott..... ;)
 
Ja, när man verkligen "måste" shoppa kläder ja då hittar man ju inget såklart. Fick väl med mig några kassar hem ändå.  3 !! vita linnen och ett par ballerina som får stanna kvar här hemma och lite annat som inte känns rätt i magen som ska lämnas tillbaka i morgon, typiskt mig !
 
Jag har förstått att det fler än jag som har problem med kläder just nu...många som ska i väg på den omtalade bloggalan, låter hur kul som helst. Men dit ska inte jag. På måndag åker jag till Tyskland med jobbet och ska ha möte i 3 dagar med våra kvalitetschefer, så då gäller det att visa sig från sin bästa sida ;)
Om jag är nervös ?! det är bara förnamnet.
 

 
Lite vad som fick följa med hem idag, men inget jag kan ha nästa vecka....får leta djupare i min garderob.
 
Ha en fin kväll !
Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Du är duktig som lämnar tillbaka det som känns rätt i alla fall :-) Här händer det tyvärr att saker blir kvar hemma och som sen inte används. Skärpning!!! Lycka till i Tyskland :-) Kram.

    SvaraRadera
  2. Lycka till i Tyskland, hoppas det är varmt och gott där så du får njuta lite sol!
    Själv åker jag till Barcelona imorgon och hoppas på värme!Vi kanske flyger förbi varann i luften!;
    Ha en fin vecka!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  3. Så snyggt linne! :) De ballerinaskorna har jag också köpt i både svart och leo! :)
    Kram

    SvaraRadera