lördag 25 maj 2013

Grannflickan

Tjing !

Och god morgon, här är vi uppe i ottan då vi snart ska dra i väg till Västerås.

I går kväll var vi på en release, det var en bokrelease, en mycket trevlig sådan trots att vi bara var där en super kort stund. En vän till oss har skrivit sin första bok. Är sjukt imponerad av henne, att ha sådan fantasi så man får ihop en hel bok, själv tycker jag att fantasin kan tryta lite här på bloggen, så en bok....dessutom har 3 barn och eget företag. Bra jobbat Ann !! 

Så klart köpte vi en :)


 
 
Nu måste jag sätta fart.
 
Carpe Diem vänner !
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Myyyycket imponerande att kunna skriva en bok, håller med! Och vilken läcker bild på framsidan av boken!

    Fick lov att spana in dina fina kuddar i förra inlägget också, de är sååå himla fina!!!

    Önskar dig en trevlig helg!

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Vad spännande! En egen bok....det är som en hemlig liten dröm för mig :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul. Jag förstår att du köpte den. Du får berätta sedan om den var bra.
    Men det är väl klart att den är. Eller hur? :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Spännande. Tänk att ge ut en egen bok :) Lite av en dröm även om jag inte skriver speciellt mycket...men kanske en dag :) Ha en go kväll. Kram Nina

    SvaraRadera