torsdag 1 augusti 2013

Att packa inför resa

Tjing !
 
Så är det oftast när jag ska åka någonstans, att jag tar med mig alldeles för mycket packning. Man vet ju liksom inte vad man känner för att ta på sig. Eller om man jag råkar gå för nära en väldigt smutsig bil eller får sås i knät ;) Nu brukar det ju inte hände särskilt ofta men ändå. Men eftersom Niklas alltid packar lätt så kan ju jag ta med mig lite extra ;)
Så nu är det dax att fundera på vad jag ska ta med till Malmö.
 
Känner ni igen er ?


Njut av kvällen !
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. *Skratt*... Ja, vad säger man!! Samma visa varje gång man ska iväg någonstans!!
    Mannen tar ett par byxor, en tröja , strumpor och kalsonger, och jag står med en stor väska...
    Lycka till med packningen, vännen!!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Ja det är lätt att ta med för mycket...man vet ju aldrig :) Men som manen säger...det går ju alltid att köpa om det skulle vara så. Lycka till med packningen. Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Hihi... ja, det är inte alltid helt lätt att packa!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Jag är usel på att packa *skrattar* Svårt att bara packa lagom liksom =) Lycka till. Kramen

    SvaraRadera
  5. ja herregud ...jag säger alltid den här ggn ska jag packa med mej lite saker ...men det blir aldrig så ändå.....hihi....nu ska vi ju åka till Marmaris....få se om jag packar lite då ;))
    ha det gott
    Kram bia

    SvaraRadera