söndag 22 september 2013

Höstrusk

Tjing !
 
Idag händer det inte mycket här hemma...ett riktigt inne-mysar-väder. Det regnar och blåser utanför fönstret och det är riktigt skönt att sitta uppkrupen i soffan med en kopp te. Ska bara iväg en sväng sen och köra ett träningspass, sen är det soffposition igen, en skön söndag helt enkelt.
 
Igår var jag och mamsen i grannbyn Skövde, det blev god mat och en liten shoppingrunda. Och visst hittade jag en del. Min höstgarderob börjar fyllas men man jag behöver alltid mer....konstigt.
Kanske blir det en dagens på mig någon dag, vi får se ;)
 
På kvällen var vi bjudna till våra vänner på lite tacomys, alltid lika trevligt. Till efterrätt fick vi en underbart god äppelpaj med vaniljsås, mums.
 
 
 
 
Vad har ni gjort i helgen ?
 
Ha en mysig söndag.
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. A men visst är det lustigt, hela garderoben full av kläder men ändå så har man aldrig något och sen är det ju så kul att handla nytt. Kram anette

    SvaraRadera
  2. A men visst är det lustigt, hela garderoben full av kläder men ändå så har man aldrig något och sen är det ju så kul att handla nytt. Kram anette

    SvaraRadera
  3. Självklart vill vi ju se vad du shoppade!
    Jag skulle också behöva nåt nytt. Jag måste ut på en shoppingrunda snart....
    Ser ut som du haft en kanonhelg. Själv har jag jobbat.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh vad mycket mys. Jag skulle också behöva shoppa lite. Kram.

    SvaraRadera
  5. Haha det där känner jag igen =) Mums vad smaskig pajen såg ut... Kram på dig Mia

    SvaraRadera