söndag 8 september 2013

Ytterligare en dag..

Tjing !
 
Ja men vad ska man säga, vi har haft ytterligare en underbar dag med sommarvärme, härligt, även om jag längtar till hösten ;) 
 
Efter gårdagens kalas har jag varit lite tung i huvudet idag...hmm. Men bara att bita ihop...jag och min vän tog en långpromenad på 1½ timma på förmiddagen, riktigt skönt.
 
På eftermiddagen åkte vi till det Vilhelmsro Gårdscafe, riktigt mysigt ställe...
 
Trevligt sällskap 
 
 
Mumsig fika

 
Är man sugen på att gunga kan man göra det.

 
Och är man trött kan man vila sig en stund

 
Ett bra ställe helt enkelt :)
 
Så här har min söndag sett ut, nu är det snart dax att börja förbereda sig för morgondagen.
 
Vad har ni gjort idag ?
 
Ha en fin kväll !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott kära du!! Vi ha varit ute och campat hela helgen i det underbara vädret!!
    Mysigt ställe Ni besökte!
    Kram Kate

    SvaraRadera