onsdag 30 oktober 2013

Min son och jag

Tjing !
 
Har haft en mysdag med min son idag, härligt att han vill umgås med sin mamma lite ;) Eric var i behov av skor och kläder, så vi åkte till grannbyn Skövde. Började förstås med en fika. Vi strosade runt i alla möjliga affärer utan protester. När det var dags för lunch mötte vi upp Niklas som jobbar i Skövde för en bit mat.
 
Eric fick det han behövde och var nöjd och glad, tyvärr hittade jag inget till mig, snyft ;)
 
 
I kväll ska vi hem till vänner, ännu mera mys.
 
Vad hittar ni på ?
 
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Härligt med lite shopping!
    Ha en mysig kväll:-)
    Carola

    SvaraRadera
  2. Vilken fin son du har :)
    Låter som en härlig dag tillsammans.
    Ikväll har jag o äldsta dottern bakat "läskiga fingrar" till Halloween.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Mysigt att få vara själva med varandra...hoppas du får en fin torsdag =)
    Kramen

    SvaraRadera
  4. På bron står en pumpa och lyser.....och vi har varit och inhandlat helgmat och en massa godis ;)....få se om det kommer någon på hälsning ;).............annars blir det en vanlig Tv kväll....det är mycket att se ikväll ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt med mor son dag med fika o shopping. Imorgon ska jag o Stora F in o kolla kläder, då blir mamsen glad.....kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Så mysigt att få en heldag med sonen!
    Här är det myskväll ikväll, tända ljus och Gunde Svan på tv:)

    Kram Sofi

    SvaraRadera