tisdag 3 december 2013

På mina bleka händer

Tjing !
 
Idag har varit en sån där dag då jag har åkt mycket bil. Jag har varit i en av våra andra fabriker och gjort revision, kollat så att dom gör som vi har bestämt helt enkelt.
 
Vad passar bättre än lite färg en dag som denna gråa och ruggiga dag. Lite färg på naglarna piggar alltid upp ett par bleka händer. Det är inte ofta jag målar mina naglar, det är på sommaren och när det närmar sig jul. Köpte rent ut sagt ett skit billigt nagellack, och det var helt ok...dyrt är inte alltid bäst.
 
 
Vad hittar ni på ikväll ?
 
Kram Pia

7 kommentarer:

  1. Känner mej trött idag och igår också, så det blir bara lite pyssel hemma.....snyggt juligt nagellack;))
    Nu ska jag se på Äntligen hemma....
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Ohh men det blev ju göör snyggt =) Gillar rött, just nu har jag iof en gammalrosa nyans men det är ju nästan som rött, eller?! Kram kram på dig min sköna, Mia

    SvaraRadera
  3. Suuuperfint nagellack! Stort gilla med rött på naglarna :)

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Snyggt!
    Alldeles för sällan som jag målar naglarna. Av ren lathet=))

    Kram Hannis
    Ps. Stolen är köpt på Jysk

    SvaraRadera
  5. Jag köper aldrig svindyra nagellack... då köper jag nog hellre flera olika färger av ett billigt märke. Har testat den sorten du hade och den duger hur bra som helst :-)

    Ikväll blir det nog å kolla Bondeprogrammet och slappa rejält. Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt med lite mörka färger på naglarna så här års! Jag vill också jättegärna ha en sån stråväska som du hade på din lista till tomten!

    Kram jenny

    SvaraRadera