fredag 17 januari 2014

Att vilja gå bananas

Tjing !
 
F R E D A G, är det inte skönt så säg...
 
Förrutom att det blåser och är halv storm här i vår lilla stad och att solen lyser med sin frånvaro så tycker jag det är härligt väder, snö och några minus grader. Visst tycker jag det är underbart att det är lite vitt på backen, även om jag hellre skulle vilja ha vår, men det är ju bara januari än liksom.
 
Det märks att butiker och webshoppar börjar fyllas med en massa våriga, fina inredningsprylar och kläder. Är så trött på min garderob just nu, har inte handlat kläder på evigheter (ja det är sant) så nu är jag så sugen på att gå bananas på en massa ljusa, tunna och våriga kläder. Bort med allt murrigt, svart stickat och in med ljust fräscht. Men jag väntar liiiite till, det är ju trots allt fortfarande kallt och vinter....men snart, snart gör jag det.
 
Har ni shoppat några vårkläder än ?
 
 
(bild lånad från nätet)
 
Önskar er den bästa fredag !!
 
Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Längtar till våren men väntar med att skifta garderoben. Känns alltid lite tungt när vintern kommer igång först i januari när det äntligen börjar bli ljusare och man bara längtar efter vår och värme. Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. Nope, inte ett vårplagg än. Har mest köpt inredningsprylar på sista tiden. Men snart så, som sagt.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Visst är det vackert nu, även om drömmarna om våren finns :)

    Tack för dina fina hälsningar. Vi är så lyckliga för vår fina lilla Arwe <3 Jennie

    SvaraRadera