söndag 26 januari 2014

Fest med tjejerna

Tjing !
 
Så kom äntligen den där kvällen som vi har väntat på så länge, som vi bestämde sedan långt innan jul. Tjejkvällen, jag tror inte jag behöver säga så himla mycket....en massa gott att äta, gott att dricka och en massa skratt. Precis så ska en tjejkväll med kollegorna vara...och det känns lite i huvudet idag, men det får man ta ;)
 
Här kommer en bildbomb
 
Värdinnan

 
 
 
Vi fick med hela kostcirkeln ;)

 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har en bra söndag, här vankas det lite träning.
 
Kram Pia

10 kommentarer:

  1. Så skoj med en tjejkväll och jättefina var de allihop och säkert Du med :-)
    Kram kram.

    SvaraRadera
  2. Såå härligt med tjejkväll, det mår man bra av:) Kram

    SvaraRadera
  3. Bästa insättningen på må bra kontot, att få skratta, babbla o umgås med de bästa vännerna. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Precis så ska det vara!! Dagen efter får man ta ;-)
    Ha en fin start på veckan
    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  5. Mysigt med tjejkväll! Det är någonting iallafall jag prioriterar alldeles för sällan!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Åh, vad roligt och vad mycket gott jag ser:)
    kram fredrika

    SvaraRadera
  7. Vad härligt! Tjejkvällar är klart uppiggande:-))

    Ha en bra start på nya veckan!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  8. Åh, vad härligt med tjejkväll. Jag har en att se fram emot, en försenad födelsedagsträff! Sen söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  9. Bästa tjejkvällen! :-)

    Hade jag också i helgen. Mycket kul! :-)

    Ha en skön start på veckan. I dag firas det här :-)

    SvaraRadera