torsdag 16 januari 2014

Näst sista dagen och en dagens

Tjing !
 
Precis så är det...näst sista dagen (även om den är snart slut), innan helg alltså :)
 
Idag bjuder jag på en dagens.
 
 
Klockan : 20.29
 
Nu : Halvligger i soffan
 
Tidigare : Tränat / duschat / ätit
 
Kläder : Pyjamas
 
Borde : Krypa ner i sängen
 
Undrar : Om jag ska ta och klicka hem något fint från nätet, fniss
 
Längtar till : Nästa lördag, då är det party med tjejgänget på jobbet
 
Känner mig : Trött, den  som säger att man blir pigg av att träna måste väl ha fel ? Eller varför blir jag aldrig pigg ?
 
Tycker att : Det vore kul att gå en fotokurs.
 
Gillar : Att det gick bra hos tandhygienisten i måndags, hade målat upp en bild att jag skulle tappa alla mina tänder, på grund av lite slarv med tandstickor. Google är inte alltid så bra.
 
Gillar inte : Skiten som trillar ner från taket på vår balkong
 
Citat : Skratta aldrig åt din flickväns/frus val. Du är ett av dem.
(något att ta med till männen kanske ;) )
 
 
Ha en go kväll, i morgon är det fredag igen, tjohoo :)
 
Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar