måndag 17 februari 2014

Vårtecken

Tjing !
 
Ja, nu tjatar jag om det igen....men vilket väder vi har haft idag, när jag kom hem från jobbet idag så var det plus 6 grader, strålande sol och lätt vind. Det var bara att slänga av sig kläderna och hoppa i något mer bekväma promenadkläder och ge sig ut, härligt. Det blev en promenad på en timma.
 
Är inte detta ett vårtecken så säg...
 
 
Nu ska jag hoppa i träningskläderna istället, idag blir det 30 minuter CX, mage, rygg och rumpa, sen har jag nog fått min dos för idag.
 
Hoppas ni har en bra start på veckan.
 
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Ett strålande väder här också och vårblommor på köksön. Märker att du tränar en del, vad roligt. Jag försöker klara av 100 pass på¨4 månader, det går lite trögt den här gången. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Flitig du är, själv har jag precis tryckt i mig en hel lakritspåse och så smsade min pwkompis att hon är sjuk... Idag har det varit underbart ute!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Ja, idag ville jag inte gå in, trots att jag varit ute flera timmar med dagbarnen. Egentligen skulle jag ha en vilodag, men jag släpade runt lilla Herr Larsson på en timmes promenad....
    CX..? Vad är det?!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Fortfarande inte riktigt ok här så träningen får vänta lite till, men heja dig vad duktig du är. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Duktig du är, här e de ju skidåkning denna vecka, men jag har åkt på ngn tråkig influensa, så det blev stugan i em med feber som sällskap. :-\ Kramiz Laila

    SvaraRadera
  6. ~ så härligt ~
    Duktig du är /Kram

    SvaraRadera
  7. Som sagt, snödroppar är ett välkomnande vårtecken :-) och heja dig och din träning. Här går det också bra med träningen :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Så underbart med vårtecken! Snödroppar är så vackra. Jag cyklar oftast när jag tar mig fram så jag missar de där små fina sakerna. Borde nog sakta ner och leta. :) Kram Caroline

    SvaraRadera