onsdag 5 mars 2014

Att vara lite nyfiken

Tjing !
 
Jo, men så är det, jag är lite nyfiket lagd av mig, men frågar man inget så får man ju heller inget veta, eller hur ?
 
Har många gånger funderat över vem det är som är här inne hos mig och läser min blogg, kanske varje dag eller några gånger i veckan. Ni är ungefär 200-250 personer som kikar in till mig varje dag, vilket jag tycker är riktigt riktigt roligt. Trodde jag aldrig när jag startade min blogg för lite över ett år sedan. Så nu undrar jag, vem är du, kan du inte bara skriva några rader, kanske ett hej, vad du heter och var du kommer ifrån. Vore jätte roligt. Nu tänker jag ju mest på er som kanske inte har någon egen blogg eller som inte brukar kommentera här hos mig.
 
Tack alla som kikar in här, det värmer :) 
 
 
 
 
Ta hand om er !
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Hejsan, Jag heter Susanne och bor i Segeltorp.
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Visst blir en nyfiken på vilka det är som läser ens blogg. Märkligt ändå hur många människor som läser det en skriver varje dag :) Nåväl, Liza heter jag och bor i Munkedal. Kramar

    SvaraRadera
  3. Lämnar en kommentar ändå, fast du vet vem jag är...
    Önskar Dig en härlig torsdag, kram Kate

    SvaraRadera
  4. Jag heter Stina, bor i Kalmar och bloggar under " Fröken i Söder". Har 3 barn mellan 3-11 år, gift med hund, villa och Volvo.
    Jag gillar att träna, inredning och matlagning. Jobbar som lärare på högstadiet i matematik på 80% och 20 % för Skolverket där jag handleder andra matematiklärare i kommunen. Jag började blogga i somras.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Detta är spännande hihi...
    Mig vet du liite om/Kram

    SvaraRadera
  6. Kikar in lite då och då. Nu på sistone har jag varit väldigt dålig på att kommentera. Ska bli bättre på det :-)
    Kram Helén

    SvaraRadera