måndag 24 mars 2014

Hönsmorsa, ja det är jag det

Tjing !
 
En del säger att man är hönsmorsa, ja så kanske det är, jag vet inte. Men när Eric kommer hem ungefär en gång i månaden, ja då vill man ju att allt ska vara perfekt. Vill han att jag ska massera honom ja då gör jag ju det så klart. Vill han ha chokladpudding så fixar ju hans mamma det, vill han ha skjuts någonstans då kör vi och ja, ibland bäddar jag till och med hans säng.
 
Kalla mig hönsmorsa, det är helt ok :)

 
Hoppas ni har en bra start på veckan.
 
Kram Pia

9 kommentarer:

  1. Jag är och kommer vara en hönsmamma jag med :-)
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. Nu sjunger jag...hönsmammor är vi allihopa..... Eller det är i alla fall jag med. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Håller med ovanstående! Vi är nog det lite till mans vad gäller olika saker!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Så länge man trivs med det och inte gör det mot sin egen vilja tycker jag att det är bra. Jag är också hönsmorsa!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja...Klart man är Hönsmamma :)

    /Kram pårej ......

    SvaraRadera
  6. Klart man är Hönsmamma :)
    /Kram

    SvaraRadera
  7. Ja jag känner igen det där :) mot sonen var jag svagare för mina töser har alltid fixat allt själv ...så länge man gör det av fri vilja så är det ok :) ha en skön kväll kram

    SvaraRadera
  8. Här finns rn hönsmorsa med! Kram

    SvaraRadera
  9. Haha...då kommer tuppen nu då....för här hemma har vi en hönspappa ;)))
    Ha det gott och en vår kram från mej!

    SvaraRadera