onsdag 19 mars 2014

Onsdagkväll och en dagens

Tjing !
 
Onsdag kväll, lillördag och nedförsbacke till helgen, japp det får bli en dagens :)
 
 
Klockan : 21,58
 
Nu : Slöar i soffan och kollar på ett gammalt avsnitt av Cityakuten
 
Tidigare : Städat
 
Kläder : Mysisar
 
Borde : Börja använda brun - utan - sol som jag har pratat om så länge, är genomskinlig
 
Undrar : Om jag ska ta lite extra ledigt i påsk
 
Längtar till : Fredag såklart, Eric kommer hem
 
Känner mig : Ovanligt pigg
 
Tycker att: Det ska bli roligt att snart få ett paket att hämta ut
 
Gillar : Svart - vita kort, nja inte på mig själv egentligen, men man tager vad man haver
 
Gillar inte : Detta väder, var tog våren vägen ?
 
Citat : Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.
 
 
 
Hoppas att ni mår bra !
 
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Alltid lika skoj å läsa dina dagens :-) När det gäller tidigare inlägg så visst är det härligt med en resa å se fram emot :-) Här börjat nedräkningen till vår. Kram på dig och ha en bra avslutning på veckan nu.

    SvaraRadera
  2. Ha! Ha! Roligt inlägg! Jag gillar svartvitt jag med, fina bilder. Ogillar snön som kommer på tok för sent. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Ja,vart tog våren vägen?
    Inte hit i alla fall. Här vräker snön ner :(
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fint kort! Jag gillar "dagens", kul att skriva och lite annorlunda att läsa.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bloggerska! Grit-pass, det verkar kul och väldigt jobbigt. Trevlig helg!

    SvaraRadera