onsdag 2 april 2014

Är det marknadsundersökning så är det

Tjing !
 
Onsdag, mitt i veckan och nedförsbacka till helgen, love it :)
 
För någon vecka sedan fick jag ett mail från den här fina webbutiken, fick förfrågan om jag ville vara med i en marknadsundersökning, och det ville jag ju såklart. Fick dessutom 100 kr för dom få minutrarna som det tog. Ja ja, lite lättlurad är jag väl allt för jag handlade ju för mer än 100 kr, men ändå. Fraktfritt var det också, så varför tveka liksom.
 
Så vad slog jag till på då.....armband såklart ;)


 
Önskar er en fantastisk lill-lördag !
 
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Jättefina :-)
    Ja nu är det bara 2 dagar kvar tills det är helg igen. Nerförsbacke precis som du skrev :-)
    Ha en härlig lillördag du med. Kram!

    SvaraRadera
  2. Det gjorde du rätt i, supersnygga! Kram till dig:)

    SvaraRadera
  3. Jag hade gjort detsamma :) Superfina armband!!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Det hade jag med gjort. Vilka snygga armband. Kram anette

    SvaraRadera
  5. Vilken tur att du var så "lätturad", för köpet blev väldigt snyggt!!
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  6. Kul att få en liten gåva :) och fina armband fick du ju ...hoppas du får en skön dag kram

    SvaraRadera
  7. Jättefina armband, så det var ju inte kastat i sjön ;-)

    SvaraRadera