fredag 20 juni 2014

Tävling

Tjing !
 
Vad passar bättre än en liten tävling så här på självaste Midsommarafton. Det är Puss som tycker att ni läsare är värda något vackert att hänga på er. Sånt gillar vi ju :)
 
Ni har alltså chansen att vinna ett presentkort för 400 kr att handla för hos Puss.
 
 
 
Så hur gör man för att vara med och tävla ?
 
1. Gilla Puss.se på facebook eller instagram (@pussaccessories)
 
2. Gå in HÄR och välj något som du skulle köpa om du vann.
Klistra sedan in länken i kommentarsfältet nedan.
 
Klart !
Lätt som en plätt ;)
 
Tävlingen pågår fram till fredag den 27 juni, därefter kommer jag att dra en vinnare.
 
Nu håller vi tummarna !
 
 
Önskar er den bästa Midsommarafton !
 
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Tyvärr kan jag inte vara med och tävla....men jag kan önska dej en trevlig MIDSOMMAR!!
    må så gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, hoppas det inte är något som strular här på bloggen.
      Önskar dig en härlig dag :)

      Kram Pia

      Radera
  2. Nu har jag gillat sidan på instagram och valt följande arnband (armband Tropez) Hoppas länken stämmer :-)
    https://www.puss.se/stal-armband-armcandy-stenar-glitter?limit=10000

    Dags att sätta mig å hålla tummarna då ;-)

    Kram Katja

    SvaraRadera
  3. Åhh, vilken härlig tävling!!!
    Förtjust i ringar jag, så jag väljer den här fina ringen...
    https://www.puss.se/ring-stål?limit=10000 "Prestwick"
    Gillat sidan på Fb, men har inte IG...
    Önska rDig en riktigt skön söndag, kram Kate

    SvaraRadera
  4. Jag ska in och kika!

    Hoppas du haft en härlig midsommarhelg, skönt med långledigt igen....
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Kunde inte klistra länken men valet blev "Panama p18" armband!

    Kram Sandra

    SvaraRadera