torsdag 14 augusti 2014

Att inte vara riktigt helt klar

Tjing !

Jag känner mig inte riktigt helt klar, inte riktigt klar med Kroatien. Har fortfarande mycket jag vill visa och berätta för er. Känns redan länge sedan vi var där, men det är bara några veckor sedan, vill inte släppa taget om den där goa värmen vi fick dom sista dagarna. Värmen som tränger in i kroppen där man ligger på bryggan och man försvinner bort en stund, man hör bara surret av lekande och glada barn eller vuxna som leker som barn för den delen.

Lite bilder från vår båtutflykt. Våran båtfärd var helt fantastisk med vacker omgivning och natur. Tyvärr blev vi besvikna när vi kom fram till den tänkta platsen. Det skulle vara en jätte vacker saltvatten sjö som vi skulle bada i. Men på grund av allt regn vi hade fått tidigare dagar så var den istället grumlig av sand. Så vi beslöt oss för att bada vid båten och i havet istället.

 
Undra vad dom här två filurar på ? Eller är dom kanske bara lite morgontrötta :)

 
 
 


Och så lite simträning i det underbara vattnet


Det är bara att sucka och drömma sig tillbaka, dom där regniga dagarna vi fick har man nästan redan glömt.

Kram på er !
Pia

6 kommentarer:

  1. Härliga bilder och härliga minnen för er att ha sen när den kalla vintern kommer. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Härligt att a sådant i minne när det blir mörkt och kallt. Vilken fin bild på barnen. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Härligt att ha minnen kvar. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Härliga sommarbilder....kommer ihåg när jag var i Kroatien med tjejerna....2010....kul!
    Det är vackert där;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder, perfekt att ha i beredskap när hösten knackar på dörren Kram J

    SvaraRadera
  6. Nu blev jag så jäklarns badsugen när jag såg dia bilder, hahaha! Går å tar en dusch istället, suck... ;) Kramar!

    SvaraRadera