tisdag 23 september 2014

En dagens och ett nytt armband

Tjing !
 
En helt vanlig tisdag....vi kör en dagens :)
 
 
 
Klockan : 19,00
 
Nu : Ta tag i städningen, jag struntade i den förra veckan så det behövs om jag säger så....men det var skönt förra veckan
 
Tidigare : Kollat på gammalt avsnitt av Melrose Place, ja jag vet det är lite stört men jag kan inte låta bli att kolla. Har ni någon gammal serie ni följer ?
 
Kläder : Jeans, svart top och en scarf i svart/vitt
 
Borde : Förrutom att ta tag i städningen så är det väl tvätten....det tar aldrig slut, suck
 
Undrar : Vad jag ska lägga i min ljusbox, någon som har något förslag ? Utan att botten blir förstörd, har nämligen redan förstört en ljusbox när jag planterade i den, utan att lägga något i botten, klantfia det är jag det.
 
Längtar till : Fredag, då är det konstnatten här i vår stad. Då ska vi åka runt och kolla på vackra saker och äta gott tillsammans med våra vänner 
 
Känner mig : Mycket bättre idag, hade riktigt ont i magen igår
 
Tycker att : Busvädret vi hade igår är ganska mysigt, gillar att mysa inne denna tiden
 
Gillar : Jag tokgillar mitt nya armband från Puss. Jag hittar nya smycken varje dag som jag vill ha...tur att det är bra priser ;)
 
Gillar inte : Socktjuven, hur är det möjligt att sockarna försvinner i tvättmaskinen ?
 
Citat : Dammtussarna under sängen är änglarnas små tofflor
 
 
Det var min dagens det :)
 
Ha det fint !
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Jättesnyggt armband , helt i min smak...jag har varit på stan idag , och fyndat, hihi....på Myrorna och Kapp Ahl...fyndade ett par snygga byxor...25 %...plus att jag hade 50 kronors rabatt för jag är medlem där ;)...kommer alltid hem med något när jag är på stan...det bästa är ju att inte åka till stan förstås, haha...
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Älskar Puss, så snygga armband du har köpt därifrån! :) Jag tycker det låter som att du varit superduktig idag, men ibland måste man tillåta sig att skjuta upp saker så som du gjorde i förra veckan... ;) Kramar fining!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad snyggt armband: Ja, PUSS kan leverera dom! Inte bara strumpor som försvinner... Konstaterade i helgen att 6 teskedar är borta... Hur är DET möjligt...?
    Önskar Dig en härlig dag idag! Kram Kate

    SvaraRadera
  4. Vilket rart armband :)
    Håller med, städa kan man alltid göra någon annan dag! Kram

    SvaraRadera
  5. Hemma hos oss heter socktjuven Saga. Hon är en av våra katter och till skillnad från de övriga jagar hon endast sockar. Kan vara sysselsatt i timmar med en strumpa innan hon till slut "dödar" den och ger sig sedan på nästa :)

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart armband!
    Och ja... det där tvättberget tycks aldrig riktigt vilja ta slut. Kram.

    SvaraRadera
  7. Haha, jag vet inte om jag kan med att erkänna det men på 90-talet såg jag en hel del "Glamour" och det händer att jag fortfarande kan se nåt avsnitt i månaden... det är så pinsamt dåligt, men så svårt att sluta helt ;-)
    Just det armbandet beställde jag nyss (och två till), längtar tills det kommer. Kram J

    SvaraRadera
  8. Wow...Så vackert Armband ♡

    /Kram

    SvaraRadera