söndag 19 oktober 2014

Att ha varit på kurs

Tjing !
 
Då var det söndag kväll igen och snart dax att börja förbereda sig för en ny vecka. En ny jobbvecka med en himla massa möten och en del träning ska jag försöka få till också.
 
Men än så länge är det helg och jag sitter här med min kamera och försöker förstå det jag har lärt mig idag. Jag har nu äntligen tagit tag i det där med fotokurs, idag var det alltså första gången på kursen. Ja jösses jag har mycket att lära (trots att vi har haft kameran i 2 år).... men det var jätte roligt och allt går bara man har den rätta viljan, så jag tror på´t :) 
 
Så vi ska nog bli bästa vänner tids nog, jag och min Mr Canon.
 
 
Önskar er en fin söndagkväll.
 
Kram Pia

7 kommentarer:

  1. Spännande med fotokurs! Skulle nog jag behöva också, har försökt läsa manualen till min kamera, men jag är ingen manualmänniska, tycker det är sååå trist. :-) Kramizz och ser framemot lite provbilder/Laila

    SvaraRadera
  2. Vad kul, tror säkert ni kommer att bli bra vänner. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Å vad roligt, var är kursen? Bara för Canon ?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fotoklubben här i Falköping som har den, det
      kanske finns en fotoklubb där du bor också, kolla det :)
      Nej det är inte bara Canon.
      Kram

      Radera
  4. Hoppas det går bra med Mr Canon :))....har nyss sett början på nya avsnitt på Allt för Sverige, så himla bra serie...har du sett den ??...så summerar jag att helgen har gått sååå fort...idag har jag varit på en Hälsomässa också...bara vara var temat idag...köpte en kortlek på Transformationskort, kort som man ska ta för dagen eller veckan, vägledningskort. Flummigt...nää då;)
    KRAM BIA

    SvaraRadera
  5. Så roligt att få lära sig använda kameran rätt, vi har ju redan fått se smakprov på att du är duktig! Kram J

    SvaraRadera
  6. Åh, vad kul med fotokurs. Skulle jag också kunna tänka mig faktiskt! Men än så länge får jag många goda råd av sonen när jag behöver...
    Önskar Dig en ny fin vecka, kram Kate

    SvaraRadera