söndag 30 november 2014

1:a advent

Tjing !
 
Vilken härlig 1:a advent vi har haft, solen har visat sig och jag har varit ute och tankat lite D-vitamin, även om det bet lite kallt i kinderna var det en skön promenad.
 
Har för övrigt haft en ganska skön söndag, bakat en himmelsk god (ja om jag får säga det själv) saffranskaka, recept kommer i morgon.
 
Det har ju till och med varit så ljust ute att det har gått att fota lite, så idag blir det några bilder från vårt vardagsrum.
 
 

Vackra rumsgran som jag inte kan vara utan.

 
 
Önskar er en trevlig kväll !
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Vad fint ni har det :-)
    Låter som ni har haft en bra första advent :-) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Här har vinden bitit den med!
    Så fint du har det :-)

    Ha en fortsatt fin första advent
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Så fint ni har det. En fin advent här med, dock var jag bara ute en väldigt kort stund eftersom jag inte mådde riktigt bra...
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Var också ute på D-vitaminstankning igår. Känner verkligen att man behöver ljus så det är bäst att passa på när det äntligen är lite ljus ute.
    Mysigt du har det!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Fint ni har det. :-) En sådan där rumsgran står på min köpelista, de är ju bara såå fina. Kramizz Laila

    SvaraRadera