söndag 23 november 2014

Att vara hemma igen

Tjing !
 
Då är vi hemma igen, hemma efter en helg i Motala hos Eric. Vi har som vanligt haft en mysig helg, Eric har haft träningsläger så vi har hängt en del i simhallen och även multihallen där dom springer och cyklar inomhus. Roligt att se vilket härligt gäng dom är och vilka fantastiska tränare dom har.
 
Vi har även träffat Erics bygglärare och tränare för att stämma av lite, allt fungerar jätte bra, så skönt det är att höra det, vad glad och stolt man blir som förälder.

 

När vi åkte hem idag stannade vi till i Jönköping och Ikea och alla andra butiker. Köpte några julklappar och en fin blus till mig.
 
 
Nu säger jag kram och god natt, sov gott !
Pia

5 kommentarer:

  1. Mysigt att träffa sonen och skönt att det går bra för honom. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Klart man ska vara stolt, fint att allt går
    Så bra...
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Kan tänka mig att du känner dig stolt. Och att det känns tryggt att veta att det går så bra också.
    Det är fint!

    Härlig dag till dig /Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Såklart man blir stolt:) Ha en fin dag! Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Ett besök på A6 kanske? Jag bodde i Jönköping mellan 90-93 när jag pluggade och trivdes mycket bra i den staden. Skulle kunna tänka mig att flytta dit igen... men inte mannen ;-)
    Kram J

    SvaraRadera