måndag 24 november 2014

Less is more

Tjing !
 
Oj, vilken träningsvärk jag kommer få i mina ben i morgon, känner det redan nu efter mycket benövningar på träningen idag. Men det som inte dödar det härdar, eller hur.
 
Fick ett litet paket från Puss idag, ett armband vad annars, är nog lite tokig i armband, man kan aldrig få för många. Brukar ofta ha flera armband eller kanske något större eller vira flera varv. Men när jag jag såg detta var det kärlek vid första ögonkastet, less is more. Detta kommer jag att använda mycket det är jag helt säker på.
 

 
Nu ska mina naglar få sig en omgång.
 
Hoppas ni har en bra start på veckan.
 
Kram Pia
 

2 kommentarer:

  1. Jaa det är kul med armband...jag har alldeles för många, hihi....men hemma i vardagen brukar jag inte bära armband....då känns dom bara i vägen....men när jag ska ut på galej då åker dom på ;))
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Jättefint armband! Jag skulle vilja ha några flera, men bär dem inte så ofta, då jag inte får ha armband på jobbet :-)

    SvaraRadera