torsdag 13 november 2014

Rudolf med röda mulen och en dagens

Tjing !
 
Hej torsdag kväll och hej på er, hoppas ni mår bra.
 
Idag får ni hålla tillgodo med en dagens :)
 
 
Klockan : 17.05
 
Nu : Måla naglarna
 
Tidigare : Beställt en bok HÄR
 
Kläder : Beige chinos, vit tröja och lite matchande krimskrams
 
Borde : Börja köpa julklappar, gillar inte att vara ute i sista stund
 
Undrar : Hur det ska gå på lördag, jag ska fotografera i en studio för första gången. Ska bli sååå roligt.
 
Längtar till : I morgon, då ska jag fylla på må-bra-kontot igen, vi ska hem till våra vänner
 
Känner mig : Som Rudolf med röda mulen....här är det snorigt värre
 
Tycker att : Det kan vara advent snart så jag kan börja pynta
 
Gillar : Julgodis, måste göra en omgång snart
 
Gillar inte : Att vi fortfarande inte har plockat in trädgårdsmöblerna, måste göra det till helgen
 
Citat : Bakom varje svårighet finns en möjlighet


Foto från förra årets produktion av julgodis

 
 
I morgon är det fredag igen, tjohoo !! En kort jobb- fredag för mig tror jag.

Kram Pia

9 kommentarer:

  1. Härlig lista. Vi har inte heller ställt in våra möbler där ute.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Ja, tjoho i morgon fredag och ut med tjejerna på Oscar matsal och se Wallmans on tour....tre rätters middag med show...ska bli riktigt kul eftersom dom fått 5 stjärnor för showen ;)....har varit två ggr förut och sett dom...senast i fjol ;).....sen är det nattklubb...inte så ofta man går på det, hihi....mest blir det ut och äta och en pub...för oss iaf...
    Kram och trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  3. Julgodis.....mmm...säger jag bara. �� Ni får ha det supertrevligt imorgon kväll. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Här blir det lång jobbdag och lugn fredagskväll. Hoppas ni får trevligt och att fotograferingen går bra. Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Vilken kul lista! Hoppas det är ok om jag lånar den någon gång.
    Och vad skönt att höra att du inte heller har tagit in trädgårdsmöblerna....suck....hoppas på att få det gjort i helgen.....
    Kram Jennica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar min dagens... självklart är det ok att du lånar den :)
      Kram Pia

      Radera
  6. en trevlig update av din torsdag, ja förutom förkylningen då...
    Du kommer klara fotograferingen kanon... julgodis lär väldans gott

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Gillar också dagens-listor ;-)
    Visst är det skönt att advent närmar sig... Kram J

    SvaraRadera
  8. Gillar listorna! Kul grej! Hoppas förkylningen är bättre. Kram

    SvaraRadera