söndag 15 mars 2015

En promenad och lite fika i skogen

Tjing !

Och god morgon, mår ni bra denna soliga söndag ? Ska snart ut på en promenad och i eftermiddag ska vi åka till grannbyn för att kolla när våra vänners grabb spelar hockey, han är så duktig. Efter nian ska han flytta och gå på hockeygymnasium. Det är lite roligt i vårt kompisgäng, våran Eric går på triathlongymnasium, snart ska en på hockeygymnasium och en går på golfgymnasium. Duktiga grabbar vi har :)


Igår tog jag och Niklas med oss kaffe och bullar och åkte upp till berget och gick en liten sväng. Det märks att folk har hittat ut ur sitt ide. Några satt på en filt och njöt av sitt fika och läste en tidning och någon tog en löprunda. 



Tänk att snart är allt grönt och fint...


Jag är ingen stor kaffedrickare men här ser det ju faktiskt ut som jag njuter lite, haha. Men visst smakar det så mycket bättre att fika ute än hemma i soffan.



Vad tyckte ni om Mello i går förresten, vann rätt låt ? Jag tycker Måns var grymt bra, men jag gillade även Magnus Carlssons låt.


Njut av dagen !
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Det är så mycket godare att fika ute!
    Måns är ju duktig och jag börjar nog lära mig att gilla låten nu, men jag hade Mariette som vinnare och själv gillar jag ju Magnus Carlsson.
    Ha en skön söndag. Kram J

    SvaraRadera
  2. Visst är det så att fikat smakar bättre utomhus men kaffe blir det ändå inte för mig ;) Jag hejade för fullt på Måns. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Allt är godare utomhus, både fika och middag, längtar tills man kan sitta ute på altanen och äta. :-) Måns var en värdig vinnare, men där många bra låtar i år tycker jag. Kramizz o ha en fin Söndag/Laila

    SvaraRadera
  4. Vi har lite av samma tema på bloggen idag, hihi....tyckte inte Mello var spännande....Måns drog ju ifrån på än gång ;)....låten var helt ok, men Mariett var också bra...och varför inte Magnus låt ?...ha en fin kväll!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Allt smakar bra ute i naturen tycker jag. Vilken härlig promenad. Måns ägde ju...Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  6. Så mysigt, allt smakar bättre utomhus. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Vilka duktiga killar! Roligt när man kan blanda intresset och skolan ;-)
    Denna helgen då inget var planerat har även tel och datorer legat nere, lite skönt ibland!

    Kaffe ute är ju fantastiskt gott! Härliga omgivningar

    Jag är inte så förtjust i Melodifestivalen men något annat som jag och mina killar är förtjusta i är en fläskfilé(med dijonsenap) gryta du bloggat om vi har gjort den en massa ggr...

    Ha en bra start på veckan

    Kram
    Sandra

    SvaraRadera