fredag 27 mars 2015

Lite påskpynt

Tjing !

Nu är den där dagen här igen, den där underbara dagen, FREDAG !! Händer det något särskilt för er i kväll eller blir det hemmamys ? Ikväll blir det bara hemmamys för vår del, tycker det är skönt att bara ta det lugnt på fredagar, man är ganska trött efter en jobbvecka.

Började tidigare i veckan och plocka fram lite påskpynt. Har inte mycket pynt men lite måste ju fram i alla fall. Och eftersom påsken är så kort så gäller det att pynta i tid. Håller ni med mig ?




Önskar er en underbar fredag !
Kram Pia

11 kommentarer:

  1. Hemma hemma hemma! En oplanerad helg ligger framför mig! Lite ris ska jag skaffa och sen har jag lovat barnen färgglada fjädrar... det livar allt upp även om jag skulle vilja ha lite som ditt, men men (kan göra två ris hehe)

    Ha en fin fin fredag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Ligger sjuk! Så det blir lugnt oavsett! Just den här helgen hade jag kryssat för att vi inte fick boka något för att bara ta det lugnt så det passade ju bra.... Hmmm

    Happy friday till dig! Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Äntligen fredag... vissa veckor är längre än andra känns det som. Nu har vi två kortare veckor framför oss och det blir underbart ;-)
    Jag köpte nya ägg att hänga i påskriset, och nya fjädrar som jag köpte efter påsk förra året, men jag har ingen lust alls att påskpynta nu. Det kanske kommer, jag har ju en vecka på mig. Annars får det vänta tills nästa år...
    Kram o skön helg //J

    SvaraRadera
  4. Såå fint du gjort & stilrent :) jag pyntar inte jag jobbar hela påsken :( kram å njut av dagen

    SvaraRadera
  5. Här blir det inte mycket påskpynt, men lite i köket...men inte fjädrar för dom ryker direkt (katterna) haha...
    Ha en jättefin helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Så fint du har det, jättefina ägg i påskriset. Kramiz Laila

    SvaraRadera
  7. Ska nog påskpynta lite imorgon. Ditt påskpynteri är kanonfint.

    SvaraRadera
  8. Så fina ägg! Ja, man får pynta i tid, då påsken är så kort! Ha det bäst, kram från Kate

    SvaraRadera
  9. Så himla fint påskpynt !!!!
    Hoppas din helg varit bäst
    Krams Sanna

    SvaraRadera
  10. Åh,så sött ♡ ...
    Ha en underbar dag/Sommartidskram!

    SvaraRadera