måndag 6 april 2015

En stund i solen

Tjing !

Och god fortsättning på påsken, hoppas det har varit bra :)

Denna morgonen har gått i raketfart. Upp tidigt och köra Eric till hans simträning, en powerwalk på 1 timma, handla mat och tillbaka till simhallen för leverans av en cykel för cykelträning, hem och packa upp matkassar (finns det något tråkigare) och hänga lite tvätt på det, puh. Men nu struntar jag i allt och sätter mig en stund i solen och njuter av den sista lediga dagen.

I eftermiddag blir det lite fotografering, det ska bli kul 

Vad gör ni idag ? 


Njut av dagen !
Kram Pia

10 kommentarer:

  1. Åh det där ser gott ut Pia :) ja jag har nyss tränat och snart skall vi ut i solen :) njut av dagen kram

    SvaraRadera
  2. Puh ! det var mycket det ;)).....här är det lugna puckar som gäller....har tvätt i maskinen...mannen har åkt till Stockholm över dagen....dottern jobbar extra hos sin kusin som har två blomster affärer ;))....så här är jag alldeles alléna...förutom katterna då förstås ;)...och ingen sol heller....skulle gärna ha suttit ute i dag och solat nosen, hihi....
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Har också haft en härlig dag... känns som jag har njutit extra mycket eftersom det är sista dagen på den här långledigheten :-)
    Ser väldigt gott ut att ta en smoothie? och läsa lite i solen.
    Kram och ha en bra start på jobbveckan imorgon.

    SvaraRadera
  4. Efter den morgonen är du verkligen värd en stund med fotografering och lugn och ro i solen ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  5. Hehe skönt att läsa att man inte är den enda som ränner omkring hit å dit ;-)
    Vi har haft en lugn helg men det är ju ändå att göra mest hela tiden... Fast vi bara varit hemma... Nästan så ledigheten gjort mig tröttare ;-)

    Kram
    Och ha en fin start på veckan
    Sandra

    SvaraRadera
  6. Så mycket du har hunnit med. Idag har vi varit en sväng vid havet och njutit av vårvädret. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Låter som en hektisk dag. Själv har jag varit och firat min brorson som fyller 16.

    SvaraRadera
  8. Det ser verkligen njutning ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Det ser verkligen njutning ut. Kram Anette

    SvaraRadera