söndag 5 april 2015

Påskafton med dom bästa

Tjing !

Igår kväll var vi hemma hos våra vänner och firade påskafton, alltid lika trevligt. Vi fick såå god mat, gott att dricka och en massa skratt på det. Dom är helt enkelt bara bäst !!

Vi satt ute på deras fina altan och solen den värmde skönt långt in på kvällen.









Hoppas ni också hade en bra påskafton.


Idag ska jag och en vän och kollega åka på en liten konstrunda, så jag får nog snabba på lite nu så att jag är klar när hon kommer :)

Ha det fint !
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Lät som en perfekt kväll :) här är det samma väder som igår snöblandat regn och blåst så inga utomhus i sol här inte .
    Önskar dig en mysig fortsatt helg
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Det ser ju alldeles underbart ut. Jag satt faktiskt hemma i min ensamhet, men det var faktiskt riktigt skönt:) Kram till dig

    SvaraRadera