fredag 1 maj 2015

Hej 1 maj och nya glajjor

Tjing !

Då var det 1 maj och i går var vi med våra vänner vid elden och hälsade våren välkommen. Även om det inte kändes som vår i luften, det var dunjacka och kängor som gällde om man inte skulle frysa.

Vi åt och drack jätte gott och hade lika trevligt som vanligt. Vi firade även deras 12-åriga tjej, goa lilla Ida.

Har tänkt länge att jag ska visa mina nya glajjor, men det har inte blivit av eller rättare sagt jag har väl dragit på det lite. Är ju inte överförtjust i att visa mig själv här på bloggen men det vore ju lite märkligt om jag bara skulle visa glajjorna liksom.

Lite svårt att se på bilden kanske men dom är mörk bruna, nästan svarta och så ser det ut som dom är i trä, fast det är dom ju inte förstås, utan plast.

Jo, men jag är nöjd :)
Har även börjat vänja mig vid storleken.





Nu ska vi hasta vidare, snart ska vi iväg och gratta min mamma som har fyllt år.

Ha det bäst !
Kram Pia

11 kommentarer:

  1. Vi hade en mysig Valborg med vänner :)
    Snygga glasögon !!!
    Passade perfekt
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. De var ju supersnygga! Du klär kanon i dem!
    Och jag älskar halsbandet.... :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  3. Det är så snyggt med glas! : )

    SvaraRadera
  4. Snygga glas som passar dig perfekt. Och vad snygg du är i håret, nyklippt?
    Kram J

    SvaraRadera
  5. Jättesnygga och fin bild på dig!!!
    Kramar och en fin helg till dig

    SvaraRadera
  6. Jättesnygga och fin bild på dig!!!
    Kramar och en fin helg till dig

    SvaraRadera
  7. Jättefina glasögon och fina bilder på dig! Kram

    SvaraRadera
  8. Kanonsnygga glasögon! De passar dig perfekt!

    SvaraRadera
  9. Jag har också glasögon, progressiva sådana, jättebra....du passar i dina brillor ;)))
    Ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  10. Jättesnygga, du passar kanon i dem. :-) Och jättefin bild av dig. Kramizz o ha en fin söndag/Laila

    SvaraRadera