tisdag 19 maj 2015

Mönstrat värre

Tjing !

När vi var i Skövde en sväng i fredags så hoppade jag in lite snabbt på  Clarks, skulle bara kolla in utbudet lite, inte köpa något och när man tänker så brukar det ju oftast inte bli så. Gick ut ur butiken men gick in lika snabbt igen, kunde inte slita mig från denna vackra varelse.

Mönstra värre, japp, men den var riktigt snygg till vita byxor. Kommer användas mycket nu i vår och sommar, det känner jag redan nu :)




Gillar ni när det är mycket mönster på kläder ?

Kram Pia

9 kommentarer:

  1. Jag gillar just Paisley mönster, jättefint. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Kanonfin! Mönstrat är snyggt till enfärgat, dvs när inte alla plagg är mönstrade.

    SvaraRadera
  3. Japp, jag räcker upp handen...jätte snygg. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Japp, jag räcker upp handen...jätte snygg. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Jag har sällan mönster på kläder, eller färg för den delen. Mest svart och grått.
    Men...på våren åker dom fram, alla mina haremsbyxor. Och då är det både mönster och färg.
    I massor=))
    Tycker blusen var fin, den andas sommar! Vackert med vitt till också.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Ja, den var ju jättesnygg! Passar säkert fint till ljus denim också. Kram.

    SvaraRadera
  7. Kanonsnyggt på andra, men det passar inte mig. Tror det kan vara för att jag inte använder det så det är nog mest en ovana.
    Kram J

    SvaraRadera