onsdag 10 juni 2015

En löprunda

Tjing !

Det var precis det jag skulle göra som jag skrev om igår, springa, allvarligare än så var det. Åkte upp till vårt vackra Mösseberg direkt efter jobbet och sprang. Åh fy tusan vad jobbigt det var, att jag inte har gjort det på väldigt länge det kände jag.

Men vackert är det....och jag känner mig nöjd även om det inte blev långt eller gick särskilt fort, men jag sprang hela tiden och det är det viktigaste för mig.



I morgon får det bli en runda till :)

Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Så härligt och lättare blir det ju för varje gång.
    Kram

    SvaraRadera
  2. så härligt det låter....jag sprang för någon vecka sedan...och det var länge sen jag sprang kan jag säga...men det funkade bra...jag gick emellanåt också...det måste man efter ett så långt uppehåll. Nu är det bara student fokus ett tag, så nu blir det inte mycket yoga och träning....det får vänta !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  3. Toppen! Visst är det en härlig känsla när man klarat av något man vill. Kraaaam pia

    SvaraRadera
  4. Vilken fin motionsslinga. Bra jobbat! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Duktig du! :-) Är ju bara så härlig känsla när man klarat något, och att springa i så fin natur som du verkar göra, så gör det ju allt lite lättare. Kramiz Laila

    SvaraRadera
  6. Heja heja heja :-)
    Kram på dig.

    SvaraRadera