tisdag 2 juni 2015

När man tar fram något gammalt

Tjing !

Tycker det poppar upp på allt fler sidor lite här och där att Pandora-smycken börjar komma tillbaka igen. Det kanske aldrig har varit "ute" vad vet jag, men jag har inte använt mitt på flera år. Men funderar på att damma av det och börja använda det igen. Jag har alltid tyckt att de är fina men av någon anledning har mitt armband hamnat i lådan.

Inget armband är det andra likt och mer personligt kan det ju knappast bli.





Gillar ni Pandora-smycken ?

Kram Pia

10 kommentarer:

  1. Det är precis vad jag önskar mig till födelsedagspresent :) det är ju så kul med dom små "egna" berlockerna
    Hoppas att du haft en bra start på veckan
    KRAMISAR

    SvaraRadera
  2. Jag hade Thomas Sabo också med berlocker men det ligger också i lådan någonstans ;-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Läckert! jag visste inte ens vad det var. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Inget Pandora, bara Tomas Sabo med en massa berlocker som skramlar... ;)
    Grattis till tredje-platsen säger vi till Eric!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Har faktiskt aldrig hört talas om Pandora smycket, hihi....men armbandet var snyggt tycker jag ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Pandorasmycken har jag aldrig ägt faktiskt. Men så gör jag ju de allra flesta smyckena själv ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  7. Sååå sött - Gillar lilla spöket ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  8. Jättefint! Så lätt att förändra och förnya också genom att ta bort eller lägga till någon ny kula.
    Tror aldrig det varit omodernt faktiskt...
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Något sådant har jag aldrig ägt, men dom är fina! Kul att man kan variera hur man vill! Kram Emma

    SvaraRadera
  10. Pandora-smycken gillar jag, men har inga själv.

    SvaraRadera