fredag 10 juli 2015

Sista dagen

Tjing !

Idag känner jag det där pirret i magen, det där jag-jobbar-sista-dagen-pirret ni vet.

Jag jobbar några timmar till, sen tar jag....

(bild lånad från nätet)
 
Nu hoppas jag att solen och värmen kommer tillbaka och stannar läääänge, så vi kan få de där goa dagarna på stranden med massor av sol och bad :)

Troligtvis kommer jag även att ta lite bloggsemester, i alla fall då vi inte är hemma, vi får se.
Men följ mig gärna på instagram där kommer jag att vara mer aktiv.

Där heter jag pia72johansson

Ha det bäst och ta hand om varandra !
Kram Pia

7 kommentarer:

  1. Hääärligt,ha en alldeles fantastisk Semester ♡ ...
    /Kram fina du!

    SvaraRadera
  2. Önskar er en trevlig semester.

    SvaraRadera
  3. Härligt med semester ;) (säger jag som alltid har semester, hihi).....man kan ju kalla mej "hemmafru" ;))
    Jaa du,visst hoppas vi att värmen och solen snart kommer tillbaka....och just nu försöker solen titta fram ur tunga regnmoln så jag tror dagen blir fin (vi som skulle få regn idag)...men det är tur det för vi skall ut på ett ställe och äta i kväll med några vänner...då kanske man kan sitta ute ;))...
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. grattis... och japp, jag jobbade också mina sista timmar idag, hur bra som helst!

    SvaraRadera
  5. Ha det så jättebra på semestern. Tyvärr kommer jag att åka med till Bollnäs onsdag-söndag och missar er i Västerås :-( Jättetrist tycker jag!!
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  6. Grattis, jag gjorde också sista dagen.. tror det blir lite bloggpaus från mig med! ses annars på insta

    Njut av dagarna
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Ha en underbar semester. Visst önskar vi att vädret kan bli lite mer sommaraktigt!! Kram J

    SvaraRadera