fredag 3 juli 2015

Vansbro

Tjing !


Då rullar vi mot Motala igen, för att sedan dra vidare till Vansbro idag. Det blir en lång resa så jag har tagit ledigt idag. Eric ska simma Vansbrosimningen i morgon, en lite nätt sträcka på si så där 3000 meter :) 

Dom säger att det varmt och skönt i vattnet (ironi), ca 15,5 grader. Ingen skulle få i mig där, hua vad kallt. Ingen skulle få mig att simma Vansbrosimningen heller för den del.


Men han är taggad :)


Önskar er en riktigt bra fredag !

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. idag skulle det sitta bra med ett utomhusbad...men badkruka som jag är så badar jag bara när det kommer upp mot 20 grader i vattnet...vi bor ju nära havet här på torpet...och ikväll blir det mat vid havet också....men på en restaurang här på ön ;))...är nog skönt att sitta där ikväll...nu har vi 30 grader i skuggan...puh!.....och i natt kommer åskan och lite svalare väder...så man får njuta nu...
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. pju bara 3000 själv blir jag matt av att bara höra det hehe
    Min bror simmar Vansbro idag, han körde upp imorse.... han satsar på en klassiker till, han blev besviken när en klassiker "bara" ger brons medalj, han vill ha guld! Jag tycker det är GULD att bara genomföra en klassiker...

    Ha en fin helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Härligt foto på en taggad kille ....
    All lycka/Kram ♡ ...

    SvaraRadera
  4. Hoppas simningen gick bra!
    Inget skulle kunna få mig att simma Vansbro.. Kram J

    SvaraRadera