tisdag 11 augusti 2015

Det där med träningskläder

Tjing !

Nu när man är i gång och jobbar är det ju dags att ta tag i andra saker också, träning och dåliga matvanor. Träningskläder är något jag absolut behöver, men tänkte att jag klarar mig nog tills jag fyller år i september. Japp, träningskläder står på min önskelista, jag får ta med mig Niklas ut på en liten shoppingtur tror jag bestämt, hehe :)

Stadium tycker jag har både bra träningskläder till bra priser.








Har ni kommit igång med träningen efter semestern ? Eller ni kanske aldrig slutade ? Jag har verkligen varit urdålig på att träna denna sommaren, men bara min rygg är med mig igen så ska jag köra igång. Och kör man igång med träningen tycker jag att man även äter hälsosammare, det ena ger det andra liksom.

Ha det fint !
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Jag har verkligen haft semester ;)
    God mat gott att dricka, men har faktiskt gott varje dag !
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Fina träningskläder. :-) Här har vi kört lite extra träning under semester, vilket det nästan alltid blir. :-) Och jag belönade mig själv förra veckan m nya löparbyxor och jacka. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Var sjuk första halvan av sommaren och då blev det lite si så där med träningen. Känner mig dock riktigt peppad att komma igång igen. Fina kläder du hittat. Kläderna är ju egentligen inte det viktigaste när en tränar men nog är det roligare. Kramar Liza

    SvaraRadera
  4. Jag har tränat under semestern, känner mig så nöjd. Snygga träningskläder får man aldrig för mycket av.

    SvaraRadera
  5. Jag har jobbat på att komma igång med träningen igen under sommaren och jag är ganska på g i alla fall, får till två till tre pass per vecka. Mitt mål är (tre till) fyra pass per vecka när allt funkar.
    Jag gillar också stadiums träningskläder, tycker priserna är schyssta. Då kan man köpa nya oftare i stället. Träningskläder är ju inte fräscha i all evighet även om man sköter dom ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  6. Snygga träningskläder ♡ ...
    Ha det så gott/Kram

    SvaraRadera
  7. Köper också mina träningskläder på Stadium...men nu har jag så nya kläder så jag behöver nog inte
    köpa nya på flera år inkl. skor.....jag har tränat ur uselt i sommar...men snart börjar mitt nya liv, hihi...efter Turkiet resan den 26 aug.....ikväll blir det kräfskiva ;))
    Kramis bia

    SvaraRadera