lördag 29 augusti 2015

Hemma hos Eric

Tjing !

Frågade Eric för ett tag sedan om jag inte kunde få lägga ut lite bilder på hans nya lägenhet. Det tyckte han var roligt så det var inga problem.

Eftersom han tränar så mycket som han gör och även jobbat en del i sommar så har han haft svårt att få till tid till att handla möbler och annat smått och gott. Så han lämnade över det hela till oss, vilket jag inte blev särskilt ledsen över, för det är ju bland det roligaste jag vet. Vi har hela tiden skickat bilder till Eric så han har gett ok på det vi har köpt. Det är ju trots allt hans lägenhet, även om vi får stå för hela kalaset haha :)

Det måste vara mysigt samtidigt som man ska se att det är en kille som bor där. Jag hade mer än gärna slängt in lite mer kuddar och annat lull-lull, men där satte han ner foten :)





Ett Voluspa lyckades jag och flickvännen övertala honom till :)
En liten färgklick i form av Jelly Bean skål som han fick när han fyllde år, så fin.


Det ska såklart upp något på väggen vid sängen också, kanske en tavla eller några foton, vi får se. Och kanske några extra mysiga kuddar i sängen....nä det fick jag visst inte ;)




Vi tycker att det blev en fin etta med balkong för en 18-årig kille.

Ha en fin dag !
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Jättefint, och stilrent. Perfekt till en ung man!
    Ha en härlig helg på Tjörn. Kram J

    SvaraRadera
  2. vad fint! ja det är ju olika hur man vill ha det med lull lullet. Kraaam pia

    SvaraRadera
  3. Så kul att få fixa till allt från början. Fint & fräscht och jag älskar väggklockan!

    En fin söndag till dig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Jättefint har ni gjort åt honom. Och du ska se att flickvännen kan lyckas få in lite mysiga kuddar vart efter ;-)
    Hoppas ni haft en härlig helg på Tjörn.
    Kram <3

    SvaraRadera
  5. En mycket stilren lägenhet, snyggt.

    SvaraRadera
  6. Perfekt för en kille i farten!
    Och det där med lulllull...min svåger satte ner foten åt mig och syrran i helgen:
    Inte en kudde till vrålade han!
    Så vi tänker att vi får smyga in dom helt enkelt=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera