måndag 21 september 2015

En helg hos Eric

Tjing !

Måndagen är snart avklarad och jag ligger i sängen och tittar på Sofias Änglar. Man har verkligen så mycket att vara tacksam över som man i själva verket tar för givet.

I helgen var vi i Motala och hälsade på Eric och hade lite mys. I fredags hade Eric och Niklas grabbkväll och var på speedway, jag fick såklart också följa med, men njaa det var jag inte så sugen på. 

I lördags förmiddag blev det en tur på stan och jag hittade en jacka, jippi (visar en annan dag) sen sprang Eric och hans kompisar Broloppet i  Motala, ett lopp på 5 eller 10 km. Dom sprang 5 km.
Löpning är väl inte Erics starka sida, men han tog sig i mål på en 6:e plats och en tid på 18,02.



En trött Eric är i mål


Lite eftersnack med gänget :)




Lördag kväll avslutade vi på O´Learys med lite mat och hockey på tv.
Söndag efter lunch var det dags att packa ihop och dra hemåt igen.

Tacksam över sådana helger med min lilla familj.

Ta hand om er !
Kram Pia


2 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt härlig helg. :-) De tillfällen när man är alla samlade i familjen är ju bara guld värda. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Mysigt att få bara vara med varandra... ha en fin tisdag!

    SvaraRadera