torsdag 26 november 2015

En dagens

Hallå hallå !

Idag tycker jag vi kör en dagens, det var ju evigheter sedan.



Klockan : I ottan

Nu : Åka till jobbet

Tidigare : Duschat och försökt göra mig anständig för en dag på kontoret

Kläder : Blå jeans, vinröd tröja, vinrött linne och lite krimskrams på det

Borde : Ut och springa, känner att jag skulle behöva rensa huvudet, det är mycket som rör sig där inne nu

Längtar till : Helgen, då ska jag baka lite tror jag

Undrar : Om det blir en vit jul, så mycket mysigare det skulle vara

Känner mig : Orolig

Tycker att : Det ska bli skönt att få en stund hos min vän och frisör idag

Gillar : Att det snart är advent, då kan man gå all in på allt vad julen heter :)

Gillar inte :  Mattan vi har i hallen, den har ett veck på sig och det stör mig sjukt mycket. Tror det får bli en matta i julklapp till mig och Niklas

Citat : Att säga nej till någon annan för att säga ja till dig själv, betyder inte att man tycker illa om den andre personen


(bild lånad från nätet, åh vad jag vill ha snö, så vackert)

Önskar er en fin dag !
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Mycket klokt citat! Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar dag! :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Hoppas du haft en underbar dag och ja vi vill ha en vit jul och vilket bra citat !!
    Stor kram till dig fina ❤️

    SvaraRadera
  4. Jag har redan lyckats adventspynta för fullt här hemma. Det gjorde jag reda i torsdaqs. Jag är ivrig :)
    Nu när jag ser bilden på snön så inser jag att det borde vara lite mysigt ändå..

    Kram

    SvaraRadera
  5. Stort gilla på advent och helgbak. Här sitter lussedeg på jäsning nu...

    Jag har börjat skriva igen, kika gärna in om du har lust ;-). Kram J

    SvaraRadera