söndag 20 december 2015

Fjärde advent och granförsäljning

Hej alla !

Fjärde advent idag, helt sjukt om ni frågar mig, snart är det julafton. Julstämningen är inte på topp precis men det kan ju ha med vädret att göra. Inget att klaga över, vi kan ändå inte göra något åt det även om det hade varit mysigare med snö och fem minusgrader är tio plusgrader och blåst.

Idag har jag och Niklas sålt julgranar, det är för cykelklubben här i stan, riktigt roligt faktiskt, men jag kommer nog ha träningsvärk i morgon, haha, japp så otränad är jag ;)

Det där med att välja julgran, det är viktiga och svåra beslut, haha, roligt att köra hur folk diskuterar och dom går varv på varv innan dom hittar den perfekta granen.



Nu väntar jag på att Niklas och Eric ska komma hem med pizza, det har inte blivit någon lunch idag så nu är vi riktigt hungriga.


Ha en fin kväll och tack alla ni som kikar in här trots att jag är super dålig på att blogga just nu, det kanske blir bättre...

Nu är det två dagar kvar att jobba....bit ihop Pia :)

Varm kram
Pia

5 kommentarer:

  1. Fina granar ni sålt. Nej ingen julkänsla utomhus inte... Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att sälja julgranar. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Åh,gran luktar såååå gott ♡...
    /Julekram finaste!

    SvaraRadera
  4. Det där med julgranar är viktiga grejer=)) Den måste liksom se rätt ut=))
    Hoppas att du inte har allt för mycket träningsvärk idag!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Här har det också varit si och så med julkänslan. Kanske den infinner sig imorgon när granen ska kläs :-)Köpte ni med er någon gran hem?
    Hoppas du har en fin tisdagskväll.
    Kram på dig!

    SvaraRadera