onsdag 27 april 2016

En dagens mitt i veckan

God morgon på er !

Nu tycker jag det är dags för en dagens, det var ett tag sedan...



Klockan : 05,45

Nu : Rulla mot jobbet

Tidigare : Gjort mig i ordning för ännu en dag på kontoret

Kläder : Beige byxor, vit blus och lite krimskrams till det och ett par vita Converse 

Borde : Öka mina löprundor, snart blir det Vårruset i Jönköping

Längtar till : I morgon, då ska jag och en vän iväg på roligheter, en tjejkväll :)

Undrar : Om jag är ensam om att gilla löpbandet och roddmaskinen på gymmet

Känner mig : Fortfarande lite trött, har haft ont i magen till och från de sista månaderna

Tycker att : Det kan bli lite varmare ute, hallå...våren var tog du vägen ?

Gillar : Att Eric har fått sommarjobb som snickare som han utbildar sig till och att han kan jobba lite lagom mycket så att han hinner och orkar träna som vanligt

Gillar inte : Att jag har lite bloggtorka just nu

Citat : Varje stund du ältar det förflutna är en stund du stjäl från din framtid






Stor kram
Pia

4 kommentarer:

  1. Oj , nu får jag nästan dåligt samvete...måste börja gå på löparbandet igen...har haft så mycket att stå i så jag har inte prioriterat att motionera...och det känns också ;(
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Ibland får man ha lite bloggtorka. Tycker ändå du fick till det bra med din lilla lista för dagen. Kram.

    SvaraRadera
  3. Löpband och roddmaskin är inte mina favoriter.... Jönköping var min hemstad i början av 90talet, gillade skarpt att bo där men känner knappt igen mig när jag kommer dit nu. De har gjort om så mycket i centrum.
    Kram J

    SvaraRadera