fredag 29 april 2016

En helt vanlig torsdagkväll

Hallå på kvällskvisten !

Sådär, nu har jag landat i soffan, det har gått i ett idag. Först jobb sen till matbutiken, lite tvätt och sen till mamma som fyller år idag. Och i morgon ska vi till Kungsbacka på 4-årskalas.

Men det var ju inte det vi skulle prata om, utan hur trevligt vi hade på tjejkvällen i går.

Jag och min vän var på tjejkväll på O´learys, det var flera butiker som var där och hade fin fina erbjudande, det var mat, modevisning och fina vinster. Och så lite bubbel och vin förstås.

En super mysig kväll med den bästa en helt vanlig torsdag.




Vi fick en goddiebag med många bra rabatter och lite annat smått och gott och sånt gillas :)
Lite shopping blev det också, en svart väska till pangpris.




Ja, det var min torsdagkväll men lite extra lyx med en fin vän.
Kraaaam Pia

9 kommentarer:

  1. Låter som en tjejkväll helt i min smak.

    SvaraRadera
  2. Vardagslyx!

    Fin Valborgshelg till dig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Kanonkl med shopping och extra kul med en goodiebag!

    SvaraRadera
  4. Kul att kvällen blev lyckad ;)
    Hoppas din valborg var trevlig också ;)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Låter kul och trevligt!
    Kram/maria

    SvaraRadera
  6. Sådant där är trevligt när det händer något en "vanlig" vardag! Det var iofs evighetersen som jag var iväg en vardagskväll ;-)
    Så kul med kalasande, fin liten stad att kalas i ;-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig kväll!! Jättefin väska och vilken fin bloggerska!

    Kramar aka

    SvaraRadera
  8. Vilken kul kväll, och supersnygg väska!
    Kram J

    SvaraRadera
  9. Roligt att få komma ut på såna grejer emellanåt.
    Önskar dig en bra start på veckan.
    Kram Petra

    SvaraRadera