torsdag 5 maj 2016

Vilken dag

God kväll på er !

Men vilken dag vi har haft, nu har verkligen sommaren kommit på riktigt, varmt och skönt. Tog mig en löptur på berget i förmiddags, riktigt skönt även om jag hade önskat att det hade gått både bättre och snabbare, men men....jag njöt av vacker natur i alla fall.

Det var inte mycket folk idag, säkert många som håller på och fixar och gör fint i sina trädgårdar.
Har såklart suttit i solstolen en stund också, behöver få lite färg på min bleka kropp, benen ser ju nästan blåa ut, haha.

  




I morgon åker jag till Eric, ska bli riktigt mysigt med lite mamma-son-tid, Niklas ska jobba hela helgen så då passade jag på :)

Hoppas ni har det bra och njuter av sommaren som har kommit.
Kram Pia 

6 kommentarer:

  1. Visst har det varit en underbar idag idag! Här har det bara blivit promenader men mycket tid ute. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hoppas på fler såna härliga dagar framöver.
    Jag skickade mannen till K-rauta dör att köpa altanolja mm och där var det fullt med folk, så mycket hemma-ute-fix dessa dagar!
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Helt otroligt underbart är det nu :-) man vill inte gå in om kvällarna.
    Hoppas ni har det mysigt tillsammans i solen.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  4. Ja de vita och lurviga behöver verkligen luftas haha. Hoppas ni haft en underbar dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Skönt med en stund i naturen. Kram.

    SvaraRadera
  6. Vilken jätttefin miljö att promenera och springa i! Och vad duktigt att du tar dig för att hålla igång. Jag har fått inflammation i en hälsena och måste ta det lite lugnt med träningen, försöker att hålla igång med vardagsmotion istället, idag i form av att rensa sly, puh!!

    Helgkramar aka

    SvaraRadera