måndag 4 juli 2016

Halv Iron man

God kväll !

Hur har ni det ? Har ni semester eller jobbar ni fortfarande ? Jag har nu semester, tyvärr är ju inte vädret det bästa och ser inte så lovande ut heller på ett tag. Men jag har bestämt mig för att vädret inte ska påverka mig, jag ska njuta av min ledighet ändå.


I helgen var vi i Vansbro, Eric hade tävling och körde en halv Iron man (simma 1900 m, cykla 9 mil och avsluta med löpning 2,1 mil). Helt sjukt långt och han gjorde det så grymt bra, en totaltid på 
4 timmar, 39 minuter och 18 sekunder. Det slutade med en JSM guld. 

Vi är så imponerade av honom och så himla stolta. 

Här har han både simmat och cyklat klart, dax att hoppa av cykeln för att ta sig in i växlingsområdet och sedan ut på löpningen....ett Göteborgsvarv ;)

Gå gärna in och läs eller följ honom på hans facebooksida, där heter han 
Eric Johansson Triathlet


Önskar er en fin kväll.
Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Förstår att ni är stolta! Wow vilken bragd av honom! Grymt!
    Man får försöka göra det bästa av semestern, jag jobbar denna och nästa vecka sen går jag på semester..
    Njut nu av dagarna
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vilken kille. Jädrar vad grym han är. Förstår verkligen att ni är stolta.
    Jag jobbar denna och nästa innan jag får gå på semestern. Det är knappt så jag kommer ur sängen längre. Vill ha semester nu.
    Ha en fin tisdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. WOW! JSMguld!! Det är stort! Förstår att du är världens stoltaste mamma!

    Kram Jenny

    SvaraRadera