torsdag 11 augusti 2016

Nytt i garderoben

Hej hej !

Har ni sett så mycket höstnytt det har kommit in i butikerna och på webbshoppar ?
Så mycket snyggt !! 

Finns ingen årstid som jag köper så mycket kläder på som just hösten. Älskar höstkläder.
Och kan ni tänka er....det har smugit sig in lite nytt i garderoben, haha.

Allt är köpt HÄR, köper oftast inte så dyra kläder då jag ledsnar ganska fort.
Sen har vi en jätte bra Vero Moda butik här i vår lilla stad :)


Skönare byxor finns nog inte, har ett par svarta också, kommer bo i dom i höst ;)
Sitter perfekt !






Ja, det är en liten start, men mer behövs inhandlas såklart.


Har ni köpt några höstkläder än ?

Kram Pia


5 kommentarer:

  1. Vilka fina plagg! Extra stort gilla på den grå tröjan!!!

    SvaraRadera
  2. superfina kläder. Nej jag ska vänta lite för jag vill ha sommar en stund till. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Så fina kläder. Jag älskar också höstkläder men denna hösten blir det inte mycket nytt... Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Snyggt alltihopa, men byxorna ska jag kika lite närmare på ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  5. Så himla snyggt. Har inte börjat höstshoppa ännu, men det kommer

    SvaraRadera