fredag 23 september 2016

Kraschlandat

Hallå på er !

Idag bokstavligt talat kraschlandade jag i soffan när jag kom hem från jobbet. Vilken dag det har varit, totalt kaos. Varför ska allt strula extra mycket några timmar innan man ska åka hem. 
Ja, ja, bara att fortsätta med kaoset på måndag, för nu har jag tagit helg.

Ikväll blir det mys i soffan till Idol och lite god mat. I morgon bitti åker vi till Eric i Motala och hälsar på honom, saknar honom. Det kommer förstås bli ett stopp i Karlsborg på Modesto. Fick ett presentkort där när jag fyllde år och nu ska jag köpa det jag har tänkt. Visar en annan dag :)

För övrigt är det en småregnig och mulen dag här i vår lilla stad, det känns att hösten börjar närma sig även om temperaturen är ganska hög. Men jag älskar hösten så jag välkomnar den med öppna armar.


Lite från köket. Är sugen på att hösta till det på köksbordet, kanske kommer ljusboxen fram snart, hmm vi får se....





Hoppas ni får en riktig mysig fredagkväll.

Kram Pia 

4 kommentarer:

  1. Vila och ta hand om dig i helgen. Vad fint du har på köksbordet. Jag ska väl kanske ta mig i kragen jag med. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Låter som om du behöver en fin helg och såklart något fint från affären ;-)
    Jag ser också fram emot hösten, det är nog den mysigaste årstiden.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  3. Jag tokgillar den skålen! Ha en mysig helg, kram J

    SvaraRadera
  4. Skönt, i kväll ska jag kraschlanda i soffan. Är supertrött. Kram.

    SvaraRadera