söndag 16 oktober 2016

Barndop

Tjingeling !

Ja, då har det gått en vecka till utan bloggande, usch, jag får så dåligt samvete när jag inte bloggar eller kommenterar på andras bloggar. Ska väl inte ha det men jag kan inte hjälpa det...tiden räcker inte till helt enkelt. Men nu är jag här :)

Igår var vi på ett supermysigt dop, det var min brors dotters son som döptes, lille Theodor. 

Bra och lättsam präst


Stolta föräldrar


Eric myser med Theodor som börjar bli lite trött efter allt :)





Vad har hänt här annars i helgen då ?
Eric har som sagt varit hemma sedan i torsdags och det är ju ett stort gilla på det förstås. Vi har haft vänner här hemma och vi har varit hos svärmor och fått god mat. Idag blir det lite städ för mig och Niklas kommer att köra Eric till Motala igen efter lunch.
Sen är det bara att förbereda sig för en ny vecka med massor av jobb.

Hoppas ni har en fin söndag.
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Vi är ju bara människor och vi måste hinna med livet också. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Mysigt med dop, och vilka fina tårtor.
    Säger som Anette att livet måste hinnas med, jag prioriterar inte bloggandet när tiden är knapp.
    Kram J

    SvaraRadera