tisdag 4 oktober 2016

När allt bara går emot

Hej på er !

Usch och fy vilken dag jag har haft idag. Ja, det börjar ju med att det är tisdag, vilket är den dag som jag verkligen ogillar, men det vet ni ju redan. Dagen på jobbet har varit en sådan där dag som bara har strulat och krånglat, inget flyt alls och inget som har gått min väg. Bläää !!

Men nu har jag landat i soffan med magen full av pannkakor. Och i morgon är en ny dag som bara kan bli bättre, vi håller tummarna för det.




Kram på er !
Pia

3 kommentarer:

  1. Jag gillar inte heller de där tisdagarna. Hoppas nu på en fin onsdag för dig :) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hmmm, fy vad tråkigt... Hoppas verkligen onsdagen bjuder på "solsken" hela dagen! Kram från Kate
    PS, Gillar Din/Er "enkla" stil...

    SvaraRadera
  3. Pannkakorblev det här också häromdagen, såå gott ibland. Kram J

    SvaraRadera