måndag 20 februari 2017

Snälla kollegor

Hej !

Måndag igen och helgen försvann i ett nafs som vanligt, men ändå skönt med fredagen ledig. 
Så skulle man alltid ha det, ledig fredag....inte så dumt det.

Men nu är det måndag och jag ska snart åka till jobbet och träffa dom bästa kollegorna. Jag har verkligen underbara kollegor och det är ju så himla viktigt. Alla hjälps åt och vi stöttar varandra, som det ska vara och en självklarhet.

Men just nu tycker jag nog liiite mer om en kollega :)

Jag har nämligen fått en bricka, brickan Manhattan från Svenskt Tenn av just denna kollega. 
Hans fru tycker det är ful och den låg bara i ett skåp och användes aldrig, så jag fick den helt enkelt. Jag blev förstås överlycklig. Tack tack !!

Det blev en liten färgklick i vårt för övriga svart-vit-gråa hem.


Hur kan man tycka att denna är ful.....den är ju så snygg. Tur för mig att vi tycker olika :)



Önskar er en bra start på veckan.
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Verkligen en fin bricka! Var också ledig i fredags. Skulle kunna tänka mig varje vecka;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Ja det blev ju en liten färgklick där mot de andra brickorna ;)
    Snäll kollega !
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så snygg. Skönt med bra kollegor. Kram.

    SvaraRadera
  4. Bra kollegor är super viktigt. Vi tillbringar ju ganska mycket tid med dom. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Det är så viktigt med kollegor som man trivs med, man umgås ju mer med dom än sin käresta... ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  6. Så fin! Den enes skräp kan verkligen vara den andres skatt. Kramar Liza

    SvaraRadera
  7. Underbart med härliga kollegor :) Det är dom som gör att det är skoj på jobbet. Så gulligt att ge dig brickan, den var jättefin :) Kram och ha en fin dag <3

    SvaraRadera